reklama

Vsetci su aj tak blbý

Niekde som čítal že SBS-károv vzberajú podla určitých kritérii,chcel by som vediet akých pretože som v živote nevidel normálnho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Raz som bol v jednom nákupnom centre,nenapíšem že to bol aupark aby si niekto nemyslel že je to skrytá reklama.Kedže som sa neuveriteľne nudil žačal som si všímať SBS-károv.Úlohou týchto ľudí je chytiť prípadného zlodeja.Pochybujem že by niektorý z tých ochrankárov bežal za zlodejom viac ako pár metrov,a aj to len preto aby sa šéfko nenasral.Globálne by sa dali rozdeliť na dve skupiny:magorov z fitneska čo majú iq ako deti prvého stupna zš,a chcípakov ktoý vlastne ani nevedia ako sa tam dostali a snažia sa prežit deň bez ujmy na zdravý.No a možno ešte takú podskupinu penzistov(tých mám najradše).Skupina machrov z fitneska,no dobre ničo robiť musia,v podstate tam nikomu neublížia maximálne tak pokazia deň nevinnej matke s deťmi.Chcípaci,sú to neuveriťeľne vtipný a zábavný ľudia,aj ked sa snažia o pravý opak.Kto ešte nevidel toto zábavné stvorenie tak mu ho popíšem:chcípak sa prechádza vo dverách určitého obchodu a snaží sa tváriť dôležito,múdro tvrdo a zainteresovane naraz vdaka čomu vyzerá ako debil.Na svojej nekonfekčnej osobe má navlečenú konfekčnú uniformu takže vyzerá ako vo veciach od armády spásy.Ked tento dôležitý človek niekoho oslový väčšina ľudí sa začne oberať čo za milé dievčatko to naňho rozpráva.No ale dobre keď budeme veľký optimisti môžme povedať že chcípaci niesú až tak na hovno SBS-káry,veď možno niektorý z nich majú aj priemerné iq.No ale taký penzista... Týchto väčšinou policajtov ,,po záruke" by som nenechal strážiť ani deti a nie ešte obchod alebo dokonca banku,a väčšina bánk má práve takúto ochranku.Ešte nikdy som nevidel zásah takéhoto dedka voči ozbrojenému zlodejovi,oni väčšinou bojujú sami zo sebou:aby nezaspali počas služby(väčšine sa to podarí ale videl som aj takých čo si veselo spali počas pracovnej doby),aby sa nestrápnili pred tou fešandou na dvojke,alebo aby nespadly zo stoličky.Ale keby k nejakej lúpeži došlo dedko je v riti,predstavuejm si to asi takto:do banky vbehne zlodej s tradičným pokrikom presne ako z amerického filmu,dedko dostane výhražný infarkt a padne medzi dvere ovládané fotobunkou.Tým zabráni ich zavretiu a niektorý ludia utečú,ked sa ,,dráma"skončí riaditeľ pobočky vyznamená svojho nebohého zamestnaca in memoriam a zamestná rovnakého mumáka.Ak niekto niekde videl normálneho SBS-kára nech my napíše kde ja si ho pôjdem odfotiť.

David Frajt

David Frajt

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nemám rád túto vládu,tento kapitalistický štát,vzduch ktorý dýcham a pár konkrétny ľudí na ktorých si teraz neviem spomenúť. Zoznam autorových rubrík:  čo ma baví

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu